vrijdag 9 juli 2010

Eindelijk!


Mijn huiskamer en keuken zijn af. Afgelopen weekend hebben we “officieel” de huiskamer in gebruik genomen. En het is zo mooi geworden!! Elke avond als ik thuis kom, dan ziet alles er zo mooi en nieuw uit, en (bijna) alles staat netjes op zijn plaats…. Dan zit ik gewoonweg te genieten. Nu kom ik eindelijk weer een beetje tot rust. De rest van het huis is nog een puinhoop, maar dat vind ik een stuk minder erg dan een keuken waar je eerst 10 dingen moet verplaatsen voor je 1 kopje koffie kunt zetten.

Straks na de zomervakantie gaan we met de slaapkamers van de jongens beginnen, maar eerst even een paar weken rust in huis.

Finally!
My living room and kitchen are finished. Last weekend we have “officially” completed the living room. And it has turned out so beautiful! Each night when I come home, then everything looks so nice and new, and (almost)
everything is in it’s proper place…. I’m sitting there, grinning from ear to ear. Now I’m finally getting some rest. The rest of the house is still a mess, but to me that’s a lot less bothersome than a kitchen where you first have to move 10 things before you can make 1 cup of coffee.

Soon, after the summer holidays, we’ll start on the boys’ bedroom, but first a few weeks of peace in the house.

1 opmerking:

  1. Heerlijk, heb je weer een rustpunt in je huis.
    Succes met de rest van je woning.

    BeantwoordenVerwijderen