dinsdag 15 maart 2011

Boehoehoe

Ik wil vertellen over het russische kantje dat ik af heb, en over mijn aankopen van het afgelopen weekend, maar nu weigert mijn camera dienst. Ik ben naarstig op zoek naar een oplossing, zelfs eventueel een tijdelijke (m'n centjes zijn op na het shoppen van afgelopen weekend).

I want to talk about the Russian lace corner I finished recently, and about the things I bought last weekend, but my camera is refusing to take pictures! I'm desperately searching for a solution, even if it's temporary (I'm running low on pocket money after my spending spree last weekend).

2 opmerkingen:

  1. Wat jammer maar nu houden we nog wat tegoed, is ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk blog! Ik heb genoten van al het moois dat je aan het maken bent/ gemaakt hebt/ gaat maken.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen