donderdag 15 maart 2012

There will be dragons

Tijdens mijn lunch pauze op kantoor struin ik regelmatig het web af, op zoek naar leuke patronen. Zo ben ik bij de twee patroontjes van mijn vorig berichtje ook een aantal patroontjes van draken tegengekomen. Ik ben gek van draken, dus die patroontjes heb ik uiteraard gedownload en ik wil ze ook heel graag gaan maken. Maar wat moet je met van die kleine borduurtjes. Ze zijn te groot voor in een kaart of als scissor fob, en als ik ze allemaal in ga lijsten en op ga hangen, wordt mijn muur een gatenkaas. Maar vanmorgen had ik een ingeving: ik zet ze gewoon allemaal leuk bij elkaar op 1 lap, als een soort van sampler.

Maar ja, een sampler met alleen de freebies van Teresa Wentzler is misschien een beetje saai. Dus ben ik verder gaan zoeken op internet, en heb nog meer gratis drakenpatroontjes gevonden. Zo heeft Dragon Dreams hier nog een paar leuke staan, en hier heb ik er ook nog een aantal gevonden van Ann Logan(ze heeft hier trouwens ook een paar leuke engeltjes. Als ik die allemaal samenvoeg, dan wordt het denk ik wel wat. Weet je nog meer draken te vinden, dan hoor ik het graag!

Maar eerst even gauw een update van Twilight Bridge.


During my lunch break at work I regularly surf the web, looking for nice patterns. That’s how I found the two patterns from my previous message. At the same place I also found a few patterns of dragons. I just love dragons, so I downloaded those and I also really want to stitch them. But what do you do with these small designs. They are too big for a card, or to be made into a scissor fob, and if I frame each and everyone of them, my wall will get way too many holes. But this morning I had an idea: I stitch them all together on 1 bit of fabric, as a sampler.

But a sampler with just the freebies from Teresa Wentzler might get a bit boring. So I continued looking on internet and I found some more dragon patterns. Dragon Dreams has some nice one’s here, and here I found some gorgeous dragons from Ann Logan(she’s also got some very nice fairies here ). If I combine them all together, I might have something nice. If you know where I can find more drakons, please let me know!

But first here’s a quick update of Twilight Bridge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten