donderdag 20 februari 2014

Aankopen

 Leuk hoor, zo’n beurs, maar het levert wel weer problemen op natuurlijk. Ik heb al vaker gehad dat ik iets moois gezien heb, en als ik er later voor terug kom dat ik het dan niet meer kan kopen. Dus op zo’n beurs koop je dus niet alleen de dingen die je nodig hebt, maar ook de dingen “voor later”. De lapjes borduurstof heb ik aangeschaft om mijn voorraad aan te vullen, en de garens zijn bedoeld voor een zwartwerk project die ik wil beginnen na mijn uitje naar Marken, dus die zijn ook geen probleem.
Maar dan kom je een mooi doorstop patroon tegen en een sampler van Rosewood Manor, Karen Kubla ‘s “Language of the Flowers”. En wat dacht je van dit Franse boek met open zoom werk. Voor allen gold dat ik ze niet kon laten liggen. En nu liggen ze luidkeels te gillen van “Begin me!” en dat terwijl er nog zoveel aan het krijsen is van “Maak me af!”. Ik word helemaal gek van de herrie! Dus ga ik maar weer heel gauw verder met mijn utterwerkje.
 
Purchases
Great, going to a fair, but naturally it will cause problems. I’ve had it before that I had seen something, and then when later I want to buy it, I can’t. So when I go to a fair, I not only buy the things I need, but also stuff for “later”. The various pieces of fabric that I bought, I bought to add to my stash, and the threads are meant for a blackwork project I want to start after my trip to Marken, so they are not a problem.

But then you find this lovely darning pattern, and a sampler from Rosewood Manor, Karen Kublas “Language of the Flowers”. And what to think of this French book on open seams. All of these I just had to buy. And now they’re loudly calling “Start me!” and that when there’s still so much screaming “Finish me!”. The noise is driving me crazy! So I’ll quickly continue with my “utterwerk”.

3 opmerkingen:

  1. O wat klinkt dat bekend in de oren. Mooie aankopen, wat ben je al ver met de marken lap mooi hoor.
    Groetjes tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je mooie aankopen gedaan. Joppe is zo mooi die wil ik ook ooit eens gaan maken.

    BeantwoordenVerwijderen