donderdag 7 december 2017

Finished!

Op de valreep, mijn eerste finish voor 2017! Mijn Historic Countries Sampler is af. Ik ben hem begonnen in 2011 en na een stevige eindspurt is hij nu helemaal af.

Het leuke van een sampler vind ik dat je elke keer weer begint met een nieuw dingetje, en je hebt ook elke keer weer een finish! Dus eigenlijk is dit niet mijn eerste finish, maar toch. Ik ben in ieder geval super blij met het resultaat.

Ik vind hem heel mooi geworden. Mooie heldere en vrolijke kleuren, en heel afwisselend met verspreid over de lap oefeningetjes in allerlei technieken. Binnenkort komt mijn moeder weer deze kant op, en dan gaan we een mooie lijst uitzoeken.

En nu dit uit de weg is, krijg ik weer tijd voor mijn andere projecten.
Als hij ingelijst is, maak in een betere foto

1 opmerking: