dinsdag 1 februari 2011

Lekker opgeschoten

Ik ben de afgelopen twee weken druk bezig geweest met Stroke of Midnight, en ik moet zeggen, ik ben flink opgeschoten. Mijn eerste doel was de muur, en dat is gelukt. Tweede doel was de ramen, maar de confettisteekjes en gemengde draadjes houden behoorlijk op. En de volgende stap is alles om Assepoester heen. Maar eerst maar weer eens een andere UFO een stukje verder helpen, misschien dat ik dan wel mijn eerste finish van het jaar kan hebben.

Done a lot



Last week I’ve been working on Stroke of Midnight, and I must say, I got a lot done. My first goal was to finish the wall, and I did. Second goal was the windows, but the confetti stitches and mixed threads make it slow going. And the next step is everything surrounding Cinderella. But first I’ll work a bit on yet another UFO, maybe I’ll have my first finish of the year then.

2 opmerkingen: