zaterdag 11 augustus 2012

Terug van vakantie!


Voor m'n vakantie/Before my holiday
 Oplettende lezers hadden waarschijnlijk al begrepen dat ik op vakantie was, Patchwork was tenslotte een camping project. Het was de bedoeling dat ik tijdens mijn vakantie mijn vader zou helpen bij het bouwen van zijn huis (je leest er hier alles over), maar hij had zoveel hulp, dat ik lekker uit kon rusten.

Het weer werkte heel goed mee, dus we zaten veel buiten. En dat doe ik uiteraard met een handwerkje, in dit geval mijn Gyr Falcon. Deze keer heb ik ook echt aan de valk gewerkt en ik vind dat ik aardig opgeschoten ben. Vooral als je weet dat ik ook nog anderhalf boek gelezen heb, en een stuk aan m’n haapsalu sjaal gebreid heb (tot m’n kraaltjes op waren). Dus het was een geweldige vakantie.

Na m'n vakantie/After my holiday
Back from holiday!
Attentive readers might have already deducted that I have been on holiday, Patchwork was after all a camping project. The plan was for me to help my Dad with building his house (you can read everything about it here (sorry, only in Dutch)), but he was already having so much help, that I could relax during my holiday.

The weather was gorgeous, so we were out on the patio a lot. And naturally I do that with my stitching, in this case my Gyr Falcon. This time I even worked on the falcon itself and I think I did quite a lot. Especially when you know I also read one and a half book, and knitted on my haapsalu shawl (until I ran out of beads). So it was a really good holiday.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten