dinsdag 21 februari 2017

Lastig

Twee mooie boeken

Winterdip, voorjaarsmoeheid, verschillende namen voor een aandoening die al heel lang bestaat, maar een paar jaar geleden officieel erkent werd. Voor zover ik weet kan het weinig kwaad, en gaat het na een tijdje vanzelf weer over, maar voor de mensen die er last van hebben wel heel vervelend. Bij mij uit het zich vooral uit het feit dat er (bijna) niks uit mijn handen komt en ik nergens zin in heb. Na jarenlange ervaring met dit probleem weet ik inmiddels dat ik leuke dingen moet gaan doen, en hopelijk helpt dat om de draad (letterlijk) weer op te pakken.
Wat zal ik hier eens op gaan maken
 
Zo ben ik met mijn moeder naar de beurs in Zwolle geweest, en het was super gezellig. Daar heb ik lekker veel geld uit gegeven aan hele mooie materialen voor hele leuke projecten, zoals achterkant stofjes voor de quilt van mijn oudste, en garens voor de nieuwe SAL van Elizabeth Almond Designs. Maar helaas is er de afgelopen week weer zeer weinig uit mijn handen gekomen.
Lapjes om vrolijk van te worden


En deze zaterdag had ik weer een les naaldkant. Ik had hier helemaal geen zin in, sinds begin december had ik hier niets meer aan gedaan en eigenlijk wilde ik hier helemaal mee stoppen. Maar goed, toch gegaan. En dan is het heel fijn om een paar uurtjes met een groepje zeer fanatieke mensen te praten, en samen plannen te maken voor toekomstige projecten. Daar werd ik zo enthousiast van, dat ik thuis weer ijverig verder ben gegaan. Nu hopen dat ik na mijn werk ook nog energie weet te vinden om hiermee door te gaan, dan kan mijn werkje volgende week af zijn.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten