zondag 5 februari 2017

Tumbling blocks

Het heeft even geduurd, maar ik heb weer een blokje van mijn Sylvia's Bridal Sampler af. Het is de tumbling blocks deze keer. De blokken zaten redelijk snel aan elkaar gepatcht. En zelfs mijn Pa herkende er een stapel blokken in.

Maar toen kwam het appliceren. Ik had al een keer eerder geappliceerd voor het blok Grandmothers Flower Garden, maar bij dat blok zaten de papiertjes nog tussen de lapjes, en bleef de boel redelijk in model. In dit geval moesten de naadjes tijdens het appliceren onder gestopt worden.

En als je dat netjes wilt doen, wordt het toch een stuk moeilijker! Maar met de aanmoedigingen van mijn quiltbee de Quiltbabbels is hij toch af gekomen.

En het was een goede oefening voor mijn volgende project, maar daarover de volgende keer meer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten