vrijdag 4 januari 2013

Gelukkig Nieuwjaar!

Dit is waar ik was
This is where I was

En de beste wensen voor 2013. Laten we er met zijn allen een mooi jaar van maken. Ik zit in ieder geval weer vol met plannen voor het nieuwe jaar. Uiteraard ga ik verder met het verminderen van mijn WIP's en UFO's en daarnaast heb ik nog een paar mooie brei projecten in gedachten (maar daarover een andere keer meer).

Ik ben de laatste paar weken erg stil geweest, mijn excuses daarvoor, maar ik heb een stevige griep achter de rug. En veel belangrijker: we zijn de kerstweek bij mijn ouders in Duitsland geweest en dat was héél gezellig! Heerlijk, even lekker vertroetelt worden, dat had ik echt even nodig.

En die paar vrije uurtjes die tussendoor overbleven ben ik heel druk geweest met mijn Fairy Flower Garden Mandala. Ja, nog steeds, ik krijg er maar geen genoeg van, de foto's laten wel zien waarom. Maar nu ga ik toch echt weer overstappen op een UFO.


Een paar details
A few details
Happy New Year
And the best wishes for 2013. Let's make this a good year to remember. At least, I am full of plans for this year. Naturally I continue to work on reducing the amount of WIP's and UFO's and I've got a few wonderful knitting projects in mind (but more on that some other time).

I've been very quiet these past few weeks, my apologies for that, but I've had a bad case of the flu. And far more important: we've spend the Christmas week with my parents in Germany and that was really nice! Being spoiled rotten in every way possible, I really needed that for a little while.

And the few hours left over here and there I've beavered away on my Fairy Flower Garden Mandala. Yes, still with it, I just can't get enough of it. I think the pictures say it enough, don't you. But now I will definitely switch to a UFO. 

En dit is wat ik toegevoegd heb
And this is what I've added

1 opmerking:

  1. Het heerst een beetje, geloof ik, de griep. Ik hoop dat je weer helemaal de oude bent. Maar vaak duurt dat wel een aantal weken.
    Dat borduurwerk wordt echt waanzinnig mooi! Leuk, die detailfoto's. Al die verschillende steken en het kralenwerk.... Prachtig!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen