zondag 17 januari 2010

Blog begonnen


Hi,
Welkom op mijn blog. Ik ben Angelique, 41 jaar, moeder van twee zoons, en al m’n hele leven verslaafd aan naald en draad. Altijd heb ik wel een borduur- of breiwerkje onder handen. De laatste tijd ben ik me meer en meer gaan verdiepen in nieuwe steken, technieken en materialen. Ik wil deze blog gebruiken om mijn ervaringen met een ieder die geïnteresseerd is te delen aan de hand van mijn vorderingen op mijn werkstukken.
Naast mijn borduurwerken, zal ik het ook zo af en toe over andere interesses van mij hebben, zoals het poppenhuis dat ik wil bouwen en inrichten.

Welcome to my blog. I am Angelique, 41 years old, mother of two sons, and addicted to needle and threads. All my life I’ve been working on some embroidery or knitting project. Lately, I have started to concentrate on new stitches, techniques and materials. My intention is to use this blog to share my experiences with anyone who is interested. I want to do this by showing my progress on some of my projects.
Apart from my embroideries, I will occasionally talk about my other interests, like the dollhouse I’m planning to build and decorate.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten