vrijdag 14 februari 2014

Facebook


Facebook is een plaats op internet waar iedereen spelletjes speelt en vooral vrolijk vertelt over van alles en nog wat zonder veel te zeggen. En als je de media mag geloven is het nog gevaarlijk ook: het is verslavend; meisjes worden er depressief van; het zet aan tot moord en het halve land stond op zijn kop door een klein foutje van een jarige job. Geen plek dus voor een serieus iemand die alleen praat als ze iets te vertellen heeft, zoals ik. 

Maar ja, de mensen naar wie ik wil luisteren en met wie ik wil praten gaan zich steeds meer achter dat  vervelende login scherm van facebook verschuilen. Dus om toch mee te kunnen praten, heb ik onlangs een facebook account aangemaakt.

Facebook
Facebook is a place on internet where everyone plays games and talks chirpily about everything and nothing, without actually saying very much. And if you must believe the media, it’s also dangerous: it’s addictive; girls become depressed because of it; it incites to murder and half the country goes ballistic because a birthday girl makes one tiny mistake. So no place for a serious person who only talks when she has something to say, like me.

But then, more and more people I want to listen and talk to hide behind that horrible login screen of Facebook. So, since I want to keep in touch, I’ve recently created a facebook account.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten