donderdag 19 augustus 2010

Mijn eerste paar sokken.

Ik ben weer aan het breien geslagen. Ik kwam een tijdje geleden op internet een deken tegen: “The Great American Aran Afghan”. Dit is een deken bestaande uit 24 vierkantjes van 30cm, allemaal met een ander kabel patroon. Na lang wikken en wegen (het is een enorm project, en mijn vasthoudendheid met breien is niet zo geweldig), heb ik toch besloten hier aan te gaan beginnen. Gewoon een vierkantje per keer, en wordt ik het zat, dan kan ik er altijd nog kussentjes van maken. Maar voor ik hieraan kon beginnen, vond ik toch wel dat ik minstens 1 bestaand breiproject af moest maken. En dat was een prima stok achter de deur om deze sokken af te krijgen.

My first pair of socks
I’ve picked up my knitting needles again. A while ago I stumbled on a blanket: “The Great American Aran Afghan”. This is a blanket consisting of 24 12” squares, each with a different cable pattern. After having thought about it for a long time (it is going to be a huge project, and my track record on knitting is not that good), I decided to start it anyway. Just one square at a time, and if I get fed up with it, I can always turn the squares into pillows. But before I could start on this, I ordered myself to finish at least 1 existing knitting project. And that turned out to be a great incentive to finish these socks.

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie bruine kleur hebben jouw sokken.
    De sokken zelf zijn ook heel mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sokken breien...brrrr, wat een werk!
    Ik ben benieuwd of je je grote breiproject gaat volhouden!
    Ik heb dat zelf ook met breien hoor, dan heb ik al heel wat af en dan blijft het steken op de laatste mouw of boord...Succes!

    BeantwoordenVerwijderen