maandag 17 maart 2014

Weer bezig




 Ik was even de weg kwijt. Eerst mijn ouders op visite en toen de opwinding van mijn poppenhuis. Maar ik had natuurlijk wel een paar afspraakjes met mezelf. ik zou mijn rode blackwork sampler snel afmaken zodat ik lekker veel tijd had om nog aan mijn marker witwerk lap te werken voor mijn bezoek aan Marken begin april. En mijn randjes per week zou ik trouw elke week doen… 
Niet dus, ik liep al weer twee weken achter met mijn randjes, mijn rode blackwork sampler zat nog te wachten op de metallic draadjes en de kraaltjes en aan het Marker sneewerk was ik al helemaal niet toegekomen. Dus dit weekend ben ik er maar eens voor gaan zitten. Zaterdag m’n randjes bijgewerkt, en zondag de rode blackwork sampler. Voor beide is het nu wachten tot de volgende aflevering. 
En nu is er nog een klein beetje tijd over voor mijn Marken lap. Ik had nog een utterwerk randje dat ik nu afgemaakt heb, en ik ga snel verder met het sneewerk uitproberen.

Back on track
For a little while I was lost. First I had my parents visiting and then the excitement of my dollhouse. But as usual I had some deals with myself. I was quickly going to finish my red blackwork sampler so that I would have lots of time to work on my Marken whitework sampler before my visit to Marken in early April. And I would stitch my borders of the week faithfully each week…

And I didn’t, I was two weeks behind on my borders, my red blackwork sampler was still waiting for some metallic threads and the beads, and I hadn’t even touched the sneewerk technique of Marken. So this weekend I sat down and got going. On Saturday I got my borders updated, and on Sunday the red blackwork sampler. For both I now have to wait for the next installment.

So now I have a little bit of time left for my Marken sampler. I still had an utterwerk border that I now finished, and I’ll quickly go and try out some of this sneewerk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten