donderdag 16 november 2017

Teveel hobbies of geen discipline?

Ken je dat? Je bent druk bezig met het ene project, maar je wilt ook heel graag werken aan een ander project. Dit is nog redelijk onder controle te houden als je "maar" 1 hobby hebt. Maar als je er zoals ik meerdere hebt, dan wordt het heel lastig. Dus ben ik gaan experimenteren met tijd indelingen maken.

Ik heb nu elke dag 3 projecten op de planning, maar dat werkt niet echt. Ik vind het heel vervelend om als je net lekker bezig bent weer om te schakelen naar een ander project. Dus nu ga ik proberen mijn projecten over de week te verdelen, Eens kijken of dat gaat werken.

Maar ik ben bang dat niet een schema op dit moment gaat werken, want mijn Historic Countries Sampler nadert zijn einde, en ik vind hem zo mooi worden! Hier is Italiƫ helemaal af

Geen opmerkingen:

Een reactie posten