woensdag 8 november 2017

Weer veel te lang geleden

Het begin van Italie, met bargello
en blackwork
Maar ik heb een (slap) excuus. Ik heb weer een frozen shoulder, deze keer in mijn rechter schouder. Dat betekende dat mijn productiviteit behoorlijk achteruit ging, want op een gegeven moment kon ik mijn naald bijna niet meer vasthouden.

Mijn schouder is nog niet helemaal hersteld, maar ik kan weer zonder al te veel klachten handwerken. Dus ik heb mijn e-reader weer naar de slaapkamer verbannen, en daarvoor in de plaats via youtube de audioboeken opgezocht. En ik ben weer ijverig bezig.
Speciality steekjes op 40ct linnen is
een heel gepriegel!

En ik heb besloten dat mijn Historic Countries (not so) Mystery Sampler dit jaar nog af moet. Okay, realistisch gezien zal het waarschijnlijk wel januari worden, maar toch, hij moet af. Daarnaast ben ik ook nog steeds druk met allerlei andere dingen, maar daarover een andere keer meer. Eerst maar een aantal foto's van mijn Historic Countries.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten