zaterdag 16 juni 2012

Even wat rechtzetten

Oplettende lezers is het misschien opgevallen dat ik mijn blog een beetje aan het updaten ben en dat ik Tabs toegevoegd heb om een overzicht te kunnen geven van mijn werkjes. Tijdens het opzetten van mijn WIP tab kwam ik erachter dat ik nog niets heb laten zien van mijn Hystoric Countries Sampler, dus dat ga ik bij deze rechtzetten.



Ik heb de draadjes bij elkaar gefietst (was een geweldige stok achter de deur!) en vorig jaar zomer ben ik ermee begonnen. Het was mijn tweede camping project en alles ging goed tot ik begin mei van dit jaar met de witwerk band aan de gang ging.

Mijn ogen begonnen toch wat moeite te krijgen met de 40 count Newcastle linnen, en ik had toch echt beter licht en een loep nodig (ik wordt oud). Dus hij is mee naar huis gekomen, en de volgende keer als ik naar de camping ga neem ik een ander project mee. Maar nu dus toch een paar foto's van deze geweldige sampler.

Just to set things straight
Some readers might have noticed that I'm trying to update my blog a little and that I've added tabs so I can give an overview of my projects. While creating my WIP tab, I discovered that I hadn't shown anything of my Hystoric Countries Sampler, so I'm rectifying that right now.

I have cycled enough to be able to buy all the threads (great incentive!) and during the summer of last year I started this. It was my second camping project and everything went well until early last May when I started work on a whitework band.

My eyes were starting to have some difficulty focussing on the 40 count Newcastle Linnen, and I discovered that I really needed better lighting and a magnifier (I'm getting old). So I took it home with me, and the next time I'm off camping, I'll take a different project with me. But for now here's a few pictures of this great sampler

1 opmerking: